♥hutang kelab♥

B2B - checklist untuk perkahwinan

Friday, December 9, 2011
Assalamualaikum

Jom tengok ceklist nak kawengggg :D

opp mula-mula tu kalau dah tau senarai sponsor2 dah bole tick2 dah :DD
NIKAH/ RESEPSI

1. Tema
2. Menu
3. Kad kawin + jemputan guests
4. Lantik mak andam
5. Hiburan (kompang, DJ, lagu2, tarian, silat, marhaban blablabla)
6. Cukup semua syarat sah nikah iaitu W.A.R.I.S
7. Lantik pengurus kewangan
8. Lantik pegawai penyambut tetamu
9. Lantik pegawai pengapit
10. Cameraman/videoman
11. Kamar yg indah bagai di syurga
12.Bunga telur (dua2 pihak)
13.Aksesori/perhiasan semasa majlis
14.Susun atur barang2 rumah
15.Meja pengantin
16. Kursus kawin
17. Medical check up (HIV, Talesmia)
18.Doorgift tetamu
19. Set pelamin/katering/baju sanding
20. Set potong kek/meja hadiah
21. Upah saksi/tok kadi [semasa nikah]
22.Hantaran - lupa sudaa hee

ada lagi yang saya tertinggal tak???cam banyak je ne ishh cukup ke duet ne T___T

ERRR ADA YANG NAK SPONSOR SAYA ?? = , =

#tipsukahati : jangan terlalu fikirkan soal kewangan,insyaAllah nak mendirikan masjid ne Allah swt akan buka pintu rezeki,aminnnnnn :)

9 eleh..comel!:

  1. yana lyana said...:

    banyaknya check list..semoga dipermudahkan...:)


    SALAM SINGGAH.

  1. Cik Norfa said...:

    betul. jgn fikirkan sangat mana nak cekau duit yg BANYAK. nanti ada je rezeki yang datang. org sponsor ker, dapat itu ke dapat ini ke...insyaAllah. semoga urusan kau dipermudahkan,

  1. Lizzie Yasmin said...:

    Nah aku, sponsor DOA.. "moga segala urusan berjalan lancar, bagai digambarkan" Amin.

  1. Nor_Emylin said...:

    yer la...duit owh duit,,,,segera la ke mari...kwn lin, dia wat kenduri kecik2 jek..tu pun berhabis nak dekat 15k....imagine....arghhh

  1. Zue Zoey said...:

    eh, WARIS? bukan Wali ke?

  1. bolehlah print ceklis ni je. hehe!

  1. atikah hassan said...:

    kite doakan majlis perkahwinan akak jadi indah macam ape yang akak impikan. kite da like da gamba kat fb and da follow akak. im newbie. ngeeee. anyway, congrate kak! hiiii. rasa macam nak kahwin jugak lah. auuuwwww!

  1. SarahSyafiq said...:

    Suka quote cik helena yg last tu. Yup, insyaAllah ada je rezeki tu bila niat kita baik. Salam kenalan =)

  1. KHai said...:

    Info yang sangat menarik mengenai checklist perkahwinan sebagai panduan bagi mereka yang dah nak kahwin nanti... :)

    Entri Terkini :
    Checklist Persiapan Perkahwinan Bagi Anda Yang Dah Nak Kahwin

Post a Comment

eleh ingat comel lah tu komen camtuh??

yelah yelah comel lah..

iye comel..

Related Posts with Thumbnails

.








♥jari tangkas♥

Widget by Blogger Widgets