♥hutang kelab♥

Selamat Pengantin Baru Cikhelena! (Gambar Kahwin)

Tuesday, May 15, 2012
Opsss Puan helena tau sekarang ;p

Assalamualaikum

Alhamdulillah yeayyy dah selamat jadik isteri orang dah!macam tak sangka je saya dah kawen masih teringat lagi dulu2 asik sedih asik duka asik meroyan sebab BEKAS kekasih tinggalkan saya hahahah masih teringat lagi korang korang nasihat bagai nak rak cakap "hidup mesti terus ,sabar ,tabah ,kuat, ada yang lebih baik menanti: YES!!memang ada yang terbaik untuk saya :')

SUAMI SAYA

anugerah dari Allah swt kepada saya,syukur ya Allah!

Alhamdulillah jugak majlis "Aku Terima Nikahnya" start dari majlis akad nikah ke majlis resepsi dan majlis bertandang berjalan dengan lancar :) Jutaan terima kasih pada blogger yang sudi hadir.tak sangka ramai blogger yang hadirr trimas tau!

Wah dah kemain macam ucapan penghargaan ne kenapa??kahkah apa pun saya gembira dengan kehidupan sekarang.moga boleh menjadi isteri yang solehah :))

Nanti2 me update lagi na.ne kire macam teaser laaaa heheheh jom tengok gambar kahwin saya!



Satu je???me cakap gambar ok bukan gambarsssss :)))



**ekceli gmbr dr op tadak lagi,ne la satu2nya hehee siapa2 yang belum kawen tu baik2 cepatkan kawen,best woooo kawen ne! hehehe best layan suami,jaga makan minum dye,,.buat apa2 semua dengan suami tade sapa nak marah!yang paling penting benda yang diharamkan dah jadik halal buat kte!hahaha**okbai

12 eleh..comel!:

  1. sW33tdARLiNG said...:

    hehehe.... tahniah.. semoga menjadi isteri mithali.. maaf akak tak dpt pergi sbb keadaan yg sarat mmg tak mengizinkan

  1. nora saniey said...:

    yeayyyy congrate's pn helena..u look gojes!!

  1. Cik Eka said...:

    tahniah puan..hehehehe

    kita pun rasa nak kahwin awal je..hehehehehe..

    doakan kita pulak tau.
    tempoh tunang setahun tu nak jadi cepat..hihihii

  1. Cik Tqah said...:

    congrats..selamat pengantin baruu :)

  1. normi nieza said...:

    selamat pengantin baru,..:)

  1. Jard The Great said...:

    tahniah! PUAN HELENA da skang! hehe

  1. WaNnY said...:

    congratz sis! ^ ^

  1. tot tot kecik said...:

    salam..

    waah tahniah cik hel..!
    sy da lma xon blog..xtau pn cik hel da kawen..
    pape pn masih blom trlmbt nk ucap selamat pengantin baru kn..?
    smoga bahagia selamanya tau..tke cre suami and diri.. =)

  1. ain dzaya said...:

    da jadi puan..hehe..congratz!

  1. Cik Norfa said...:

    baru ko tahu kawen tu best...hahahaha

Post a Comment

eleh ingat comel lah tu komen camtuh??

yelah yelah comel lah..

iye comel..

Related Posts with Thumbnails

.








♥jari tangkas♥

Widget by Blogger Widgets